فروشگاه اینترنتی سبزآبی، نمایندگی انحصاری فروش اینترنتی لباس نوزاد و کودک برندهای تیک تاک و برگ سبز
به چه نکاتی برای پوشیدن لباس کودک توجه کنیم؟

به چه نکاتی برای پوشیدن لباس کودک توجه کنیم؟

  • 1398/10/22
  • 1284
فهمیدن این موضوع که کودک شما کدام یک از لباس هایش را بیشتر از بقیه دوست دارد و یا از کدام لباس خود متنفر است کار سختی نیست.

با کمی توجه در رفتار کودکتان می توانید متوجه این موضوع شوید.

یکی از عواملی که باعث می شود کودک شما از لباسی متنفر باشد و یا از پوشیدن آن لباس فرار کند این است که کودک از آن لباس خاطره بدی در ذهن خود دارد. شاید زمانی که آن لباس بر تن کودک بوده، والدین دیر اقدام به تعویض پوشک کرده باشند و کودک دچار سوختگی شده باشد. همچنین ممکن است درهنگام درآوردن و یا پوشاندن لباس، کودک اذیت شده باشد و دیگر از آن لباس و حتی از آن رنگ احساس ترس کند و دیگر تمایلی برای پوشیدن آن لباس نداشته باشد.
مثلا زمانی که کودک با دیدن یک لباس در دست شما چهار دست و پا فرار کند و یا اگر کوچکتر باشد فقط گریه کند مشخص است که یک خاطره ناخوشایند از آن لباس یا حتی از آن رنگ برای او ایجاد شده است.
از این جهت به شما استفاده از لباس های برند تیک تاک و برگ سبز (آشور سابق) را توصیه می کنم. زیرا این لباس ها بسیار نرم، لطیف و کاملا پنبه ای هستند و برای کودک ایجاد اذیت و آزار نمی کنند. همچنین رنگ های استفاده شده در پارچه این لباس ها کاملا طبیعی و خوراکی هستند و حتی برای کودکانی که دچار اگزمای پوستی هستند بسیار مناسب می باشند. در برند تیک تاک و برگ سبز مانند برخی از برندها که مارک لباس داخل لباس دوخته می شود نیست و مارک بیرون لباس نصب شده است. که همین امر باعث راحتی و اذیت نشدن کودک می شود.

تعویض لباس نوزاد

خلاصه لازم به ذکر است که اگر خوب به حرکات بچه ها دقت کنید متوجه می شوید که او با شما سخن می گوید و کاملا به شما پاسخ می دهد.

اما چه چیزی باعث می شود که شما متوجه شوید کودکتان یک لباس رو دوست داره یا نه و یا چطور می توانید باعث شوید که کودک لباس مورد علاقه شما رو برتن کند؟

فکر می کنم خیلی ارزشمنده که کودک من زودتر قدرت تکلم پیدا کنه. زیرا همه ی ما وکیل حقوقی نیستیم، و ما نمی تونیم همه ی قوانین رو حفظ کنیم. این کار بسیار سختی می باشد، اما وقتی که نوبت به فرزند دلبندمون برسه چطور؟ دیگر وقت آن است که لجاجت رو کنار بگذاریم. شما با هر حرکت جدید کودکتان باید شاد شوید و این شادی رو ده ها برابر به کودک ابراز کنید. کودک نوپای شما لباسی که دوست ندارد را میپوشد زیرا فکر می کند با این کار باعث لبخند زدن شما می شود.

به همین راحتی کودک با شما ارتباط برقرار می کند. این کار کودک حتی کمی فراتر از ارتباط است و اگر دوست دارید، می توانید در بحث زبان شناسی نظرات کارشناسان نیویورکی را مورد بررسی قرار دهید.

تعویض لباس نوزاد

راستش را بخواهید در واقع کودک برای شادی شما تلاش می کند زیرا شادی شما به او شخصیت و اعتبار می بخشد. شخصیت و اعتبار لغت های سخت و پیچیده ای هستند که اکثر انسان ها تا قبل از ورود به دانشگاه معنای آن را نمی دانند، ولی نوزادان همه چیز را از ابتدا می دانند و فقط کافیست لبخند رضایت را روی صورت والدین خود ببینند. تنها کافیست این حس را به کودکان القا کنید که چقدر در لباس دلخواه خوشگل و خوشتیپ خواهند شد، و از آن پس هرگز با لجبازی لباس مواجه نخواهید شد.

مقاله :لجبازی کودک هنگام تعویض لباس را از دست ندهید

نکات مهم در تعویض لباس کودک

توصیه می کنم قبل از تعویض لباس کودک موارد زیر را چک کنید.

  1. لباس کودک بایستی کاملا نرم باشد.
  2. لباس کودک با نخ نامرئی پلاستیکی دوخته نشده باشد.
  3. لباس کودک با دوخت هایی که از زیر با بدن کودک زبری ایجاد می کند مزین نباشد.
  4. رنگ لباس کودک حتما باید رنگ شاد و براقی باشد زیرا تاثیر بسزایی در ایجاد حس غم در اطرافیان او دارد.
  5. قبل از تعویض لباس حتما پوشک او را تعویض کنید.
  6. پس از پوشاندن لباس کمی تغذیه به کودک بدهید زیرا تغذیه بعد از تعویض لباس نوعی جایزه است.
  7. در حین تعویض لباس و چند دقیقه بعد از آن کودک را در آغوش بکشید تا او حمایت شما را کاملا حس کند.