فروشگاه اینترنتی سبزآبی، نمایندگی انحصاری فروش اینترنتی لباس نوزاد و کودک برندهای تیک تاک و برگ سبز
خرید رامپر دخترانه و رامپر نوزادی پسرانه در سبزآبی

خرید رامپر دخترانه و رامپر نوزادی پسرانه در سبزآبی

  • 1401/10/10
  • 658
مدل لباسی که به صورت یک تکه بوده و کل بدن به غیر از کف پا و کف دست ها را پوشش می‌دهد، از انواع سرهمی و رامپر ها می باشد.

رامپر Romper چیست؟

رامپر نوزادی دخترانه و رامپر پسرانه در واقع یک لباس متصل به شلوارک کوتاه است، یعنی هر بالاتنه ای که به یک شورتک متصل شود را می توان جزو رامپر ها دانست. خرید رامپر دخترانه و سرهمی پسرانه در انواع بالاتنه ها تولید می شوند. برای مثال با آستین بلند، آستین کوتاه، بند دار، انواع مختلف تاب و یا پشت گردنی و بدون آستین یا همان دکلته و درانواع یقه گرد، هفت و … طراحی و تولید می شوند. رامپر نوزادی معمولا از یقه تا خشتک دارای دکمه و یا زیپ است که هنگام در آوردن و پوشاندن لباس، نوزاد اذیت نشود.
در فروشگاه سبزآبی تمامی رامپر ها آستین کوتاه هستند. تنوع طرح ها و ست باز نوزادی و خرید لباس تیکه ای را در این فروشگاه امکان پذیر است.

سرهمی نوزاد

انواع سرهمی نوزاد

اورال، جامپ سوت، تولوم، رامپر، بیلر سوت و یا بلرسوت اصطلاحاتی هستند که به لباس سرهمی مربوط می شوند. جامپسوت و یا سرهمی به مدل لباسی گفته می شود که به صورت یک تکه بوده و کل بدن به غیر از کف پا و کف دست ها را پوشش می دهد. پوشیدن جامپ سوت یا اورال (Overall) به کشور امریکا برمی گردد. این لباس ابتدا برای چتربازان طراحی شده بود.
سرهمی انواع گوناگونی دارد و همین تنوع باعث می شود تا برای سنین مختلف از 0 تا 3 سال گزینه مناسب و جذابی باشد. در ادامه به انواع گوناگون سرهمی اشاره می کنیم:

  1. سرهمی بدون جوراب
  2. سرهمی جوراب دار
  3. سرهمی کلاهدار
  4. رامپر (سرهمی شورتی یا سرهمی شلوارکی)
  5. جامپسوت
  6. جامپر
  7. بیلرسوت
  8. تولوم

تفاوت رامپر و جامپسوت چیست؟

لباس های سرهمی از جمله لباس های پرطرفدار امروزی در عرصه مد و پوشاک می باشد و شروع آن با طرح های لی و جین بوده که بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند. از انواع سرهمی های موجود در بازار، مدل رامپر، جامپر، جامپسوت، بیلرسوت و تولوم می باشد.
در تعریف این مدل از سرهمی ها ذکر شده که همه آن ها دارای یک بالا تنه و شلوار دارند که از ناحیه کمر به هم متصل شده است. رامپر مدل سرهمی می باشد که اغلب دارای قد شلوار کوتاه تر می باشد. رامپر ها به دلیل جنس پارچه آن ها بیشتر برای فصل های گرم و لباس خانگی مناسب هستند.

جامپسوت نیز اغلب دم پاهای گشاد و طرحی آزاد و راحت را دارا می باشد. بر خلاف رامپرها سرهمی هایی که پایین تنه آن ها متصل به شلوار باشد را جامپسوت می گوییم. ‬ بالا تنه جامپسوت ها هم مانند رامپرها می تواند از هر مدل آستین و یقه تشکیل شده باشد. جامپسوت ها را در دو فصل پاییز و زمستان می توان به راحتی استفاده کرد. جامپسوت هایی با پارچه های سبک مثل نخ، پنبه و… مناسب فصل تابستان و جامپسوت هایی با پارچه های سنگین تر مانند جین ها، مخمل و پشمی، تدی و … را می توان در فواصل سرد برای کودکان استفاده کرد.

معرفی 5 طرح جدید لباس برگ سبز و تیک تاک

بیلرسوت ها نیز بیشتر به صورت لباس های مجلسی و مهمانی مورد استفاده قرار می گیرند. لازم است اشاره کنیم که بیلرسوت یا بلرسوت تلفظ ترکی واژه سرهمی است که در فرهنگ ایرانی چندی است جا افتاده و اغلب مردم از آن استفاده می کنند.
درست است که اغلب رامپر یا جامپ سوت ها برای زنان و دختران طراحی می شوند اما از نوزادی تا سنین کودکی برای پسران هم کاربرد دارد. لباس رامپر نوزادی یکی از بدرد بخورترین نوع لباس است، دختر و پسر بودن نوزاد اهمیتی در این موضوع ندارد چرا که طرح های رامپر پسرانه نیز تولید می شود. لباس رامپر بچه گانه به دلیل یک سره و سرهمی بودن باعث می شود کمر و پهلوی نوزاد و کودک در هر حرکت و جنب و جوشی پوشیده باشد. از سرد شدن و یخ کردن دور بماند و کمتر مریض شوند. رامپر پسرانه نخی و دو رو پنبه برند های تیک تاک و برگ سبز را از دست ندهید.

جنس رامپر و سرهمی و سایز آن

از تنوع مدل های سرهمی گفتیم و حالا وقتش رسیده که از جنس های آن ها در فروشگاه سبزآبی بگوییم. جنس رامپر و سرهمی برند تیک تاک و برگ سبز، صد در صد نخ پنبه و چاپ گیاهی است. طرح های متنوعی از آن ها در سایت سبزآبی مشاهده کنید. رامپر دخترانه و رامپر پسرانه در سایز 4 (12 تا 18 ماه)، سایز 5 (18 تا 24 ماه)، سایز 6 (24 تا 36 ماه) در گروه یک تا سه سال؛ همچنین سایز 1 (3 تا 6 ماه)، سایز 2 (6 تا 9 ماه)، سایز 3 (9 تا 12 ماه) و سایز 0 (0 تا 3 ماه) وجود دارد. بعضی از طرح ها نیز در دو سایز تولید و عرضه می شود.
جهت مشاهده انواع رامپر نوزادی اینجا کلیک کنید.

خرید رامپر نوزادی

خرید رامپر نوزادی

خرید رامپر نوزادی، لیست قیمت رامپر نوزادی، ارزانترین قیمت رامپر نوزادی، تخفیف های رامپر نوزادی و خرید لباس تیکه ای را در سایت سبزآبی خواهید یافت. رامپر طرح پسرانه گلف برند تیک تاک در تحخفیف رامپرها قرار دارد. برای مشاهده سایز صفر، یک، دو و سه از این لینک وارد شوید. در ادامه برخی از طرح های رامپر در سایت سبزآبی را مشاهده خواهید کرد:

انواع سرهمی در فروشگاه سبزآبی موجود است که سرهمی های بدون جوراب و مناسب نوزاد می باشد. با اینکه هر طرحی در این فروشگاه تکه های متنوعی دارد، خرید لباس تکه ای نیز امکان پذیر است. برای ادامه می توانید با انتخاب جنسیت نوزاد خود، طرح های مرتبط آن را مشاهده کنید و یا از منوی لباس ها به تکه لباس مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید.