فروشگاه اینترنتی سبزآبی، نمایندگی انحصاری فروش اینترنتی لباس نوزاد و کودک برندهای تیک تاک و برگ سبز
خرید اینترنتی لباس نوزادی طرح خرس

خرید اینترنتی لباس نوزادی طرح خرس

  • 1402/01/21
  • 586
خرس ها دارای نماد های متفاوتی هستند. اما قدرت، محبت، احساسات و علاقه و عشق از بارزترین نماد آن ها می باشد.

چرا از طرح حیوانات در لباس کودک استفاده کنم؟

به این دلیل از لباس هایی با طرح و نقش حیوانات در لباس های کودک استفاده می کنیم چون این کار باعث می شود تا کودک به دنیای حیوانات سفر کند، نقش بازی کردن برای کودکان بسیار لذت بخش است. آن ها می توانند با دیدن این تصاویر روی لباس هایشان به حیوانات علاقه مند شده و از دنیای آن ها مطلع گردند. امروزه لباس های خانگی نوزاد و کودک طرح های زیبایی پیدا کرده اند که با پوشیدن آن ها زیبایی کودکان چند برابر می شود.

مزیت پوشیدن لباس با طرح خرس

لباس های کودک با این طرح مختص جنسیت خاصی نمی باشد (دخترانه و پسرانه ندارد)، و شما به راحتی می توانید از آن ها برای فرزند دلبندتان استفاده کنید. یکی دیگر از مزیت های لباس با طرح خرس و سایر حیوانات این است که با آشنایی کودکتان با دنیای حیوانات و انجام بازی هایی در نقش این حیوانات قوه ی تخیل او تقویت شده و فن بیان او بهبود پیدا می کند. این نوع بازی ها از نظر روانشناسی تاثیرات مفیدی بر رشد عاطفی کودک می گذارد. شما می توانید با نشان دادن تصویر خرس روی لباس، داستان هایی از این حیوان دوست داشتنی برای کودکتان تعریف کرده و او را با خصوصیات این حیوان آشنا کنید.

دانشمندان معتقد هستند که عروسک هایی مانند خرس به اشیاء انتقالی معروف هستند و باعث کنترل احساسات کودک و کاهش اضطراب آن ها می شود. به نظر می رسد که طرح و تصویر خرس روی لباس نیز می تواند تا حدودی در این زمینه کمک کننده باشد.

انواع طرح خرس در لباس

  • خرس قهوه ای: شباهت زیادی به خرس قطبی دارد و تفاوت آن بیشتر در رنگ آن ها می باشد.
  • خرس قطبی: به خرس دریایی معروف است و از بزرگ ترین گونه های خرس در جهان به حساب می آید.
  • پاندای غول پیکر محبوب: این نوع خرس کاملا تربیت پذیر و اهلی هستند. از نظر ظاهری تفاوت زیادی با دیگر گونه های خرس دارند. غذای آن ها بیشتر بامبو می باشد و از محبوبیت زیادی در میان انسان ها برخوردار هستند.
  • خرس تدی: این عروسک نماد دوست داشتن، علاقه و مراقبت از افراد دوست داشتنی زندگیمان می باشد. امروزه تصاویر خرس تدی روی لباس های نوزادان و کوکان 1-3 ساله بسیار زیاد شده که از محبوبیت بسیاری نزد والدین برخوردار می باشد.

معرفی چند طرح خرس لباس کودک

اکنون که از نماد خرس و محبوبیت آن صحبت کردیم زمان آن رسیده که لباس های نوزادی و کودک با طرح خرس از دو برند تیک تاک و برگ سبز را به شما معرفی کنیم.

خرید لباس نوزادی

دو خرس

لباس نوزاد و کودک بدون جنسیت (دخترانه و پسرانه) طرح دو خرس از برند برگ سبز: کلاه بندی، مانتو، سرهمی، زیر دکمه دار بلند و کوتاه، زیر دکمه دار رکابی، رکابی، آستین بلند و کوتاه همراه با شلوار، شورت، پیشبند و کلاه بوقی دو خرس و برای کودکان زیر یک سال از سایز 00 یعنی بدو تولد، سایز 0 (0-3 ماه) و سایز 1 (3-6 ماه) موجود می باشند. این مدل تک رنگ و سفید بوده که تصویر دو خرس کوچک در قسمت بالایی لباس چاپ شده است.

خرید لباس نوزادی

خرس آبی و نارنجی

لباس نوزاد و کودک دخترانه یا پسرانه طرح خرس آبی برند تیک تاک: در دو گروه سنی زیر یک سال و بالای یک سال موجود می باشد. در گروه سنی زیر یک سال، آستین بلند و کوتاه همراه با شلوار طرح دو خرس در سه سایز 1 (3-6 ماه)، سایز 2 (6-9 ماه) و سایز 3 (9-12 ماه) و در گروه سنی بالای یک سال از سایز 4 (12-18 ماه)، سایز 5 (18-24 ماه) و سایز 6 (24-36 ماه) موجود می باشند. در این مدل، شلوار ها آبی و بلوز های آن سفید است که یک خرس با کلاه نارنجی روی شلوار و یک خرس با کلاه نارنجی همراه با یک قسمت مستطیلی آبی روی بلوز ها چاپ شده است.

لباس نوزاد و کودک دخترانه یا پسرانه خرس نارنجی از برند تیک تاک: آستین بلند و شلوار و آستین کوتاه و شلوار در دو گروه سنی زیر یک سال و بالای یک سال موجود می باشد. ( از سایز 1-6 ). در این مدل شلوار نارنجی و بلوز ها به رنگ سفید هستند. یک خرس با کلاه آبی روی لباس چاپ شده است.

خرس

خرس تدی

لباس نوزاد و کودک دخترانه یا پسرانه طرح خرس تدی سفید، قرمز و مشکی از برند تیک تاک: در این مدل زمینه لباس ها سفید، قرمز و مشکی بوده و خرس تدی به صورت خطی در آن به تصویر کشیده شده است. در دو زیر گروه زیر یک سال و بالای یک سال و در دو مدل آستین بلند و شلوار و آستین کوتاه و شلوار موجود می باشد.

خرید لباس نوزادی

خرس و ماه

لباس نوزاد و کودک دخترانه طرح خرس و ماه برند برگ سبز: در این مدل از دو رنگ صورتی کم رنگ در سرهمی ها، آستین بلند و کوتاه ها، زیردکمه دار ها، پیشبند و کلاه بوقی و صورتی پر رنگ در شلوار ها و شلوارک ها استفاده شده است. ستاره های ریز در زمینه ی شلوار ها زیبایی خاصی به آن ها داده است. در بقیه ی لباس ها با زمینه ی صورتی کم رنگ، یک خرس زیبا روی تابی که از ماه آویخته شده دیده می شود. این مدل نیز در دو رده ی سنی زیر یک سال و بالای یک سال موجود می باشد.

خرید لباس کودک

سرمه ای ستاره

لباس نوزاد و کودک دخترانه طرح سرمه ای ستاره از برند برگ سبز: انواع سرهمی، رامپر، آستین بلند و کوتاه همراه با شلوار، شلوارک، زیر دکمه دار، رکابی، شورت عینکی، پیشبند، کلاه بوقی و هد بند در دو گروه زیر یک سال و بالای یک سال موجود می باشد. در این مدل شلوار و شورت به رنگ طوسی و مابقی لباس ها سرمه ای رنگ می باشند. که در بعضی از آنها زمینه ی لباس یک دست سرمه ای همراه با تعدادی ستاره، سر یک خرس کوچک و نوشته ی Look at the stars و در مدل های دیگر زمینه ی سرمه ای با ستاره های ریز فراوان و یک سر خرس دیده می شود.

خرید لباس نوزادی

خرس دوچرخه سوار

لباس نوزاد و کودک پسرانه طرح خرس دوچرخه سوار از برند برگ سبز: آستین بلند و شلوار در دو رده ی سنی زیر و بالای یک سال موجود می باشد. شلوار این مدل قرمز و آستین بلند آن سفید و مشکی با یقه ی گرد همراه با دو دکمه در قسمت گردن برای تسهیل در پوشیدن و درآوردن لباس از تن کودک می باشد. در وسط لباس یک خرس آبی زیبا که شال گردن قرمز دارد و سوار بر یک دوچرخه می باشد زیبایی این مدل را دو چندان کرده است.

خرید لباس نوزادی

خرس و شال

لباس نوزاد و کودک پسرانه طرح خرس و شال از برند تیک تاک: این مدل زیبا نیز در دو رده ی سنی زیر یک سال و بالای یک سال موجود می باشد. ترکیب رنگ آبی و سبز آبی آن همراه با طرح خرس سفید که یک شال گردن چهارخانه دارد بسیار زیبا می باشد.

خرید لباس نوزادی

تمام چاپ خرس

لباس نوزاد و کودک پسرانه تمام چاپ خرس از برند برگ سبز: این مدل از لباس در طیف رنگ طوسی همراه با زمینه ی ساده و زمینه ی تمام خرس، که خرس ها روی پارچه ی لباس چاپ شده است در دو زیر گروه سنی زیر و بالای یک سال موجود می باشد.

خرس کرم

خرس کرم

لباس نوزادی طرح خرس کرم که به تازگی وارد بازار شده است طرح گلدوزی شده ای دارد. همچنین در تکه های مانتو و بادی ها طرح خرس را بصورت پترن می بینید. برای مشاهده و خرید می توانید از لینک خرید لباس خرس کرم وارد شوید. همچنین دو رنگ شلوار قرمز و کرم دارد که می توانید به سلیقه خود با این ست تهیه کنید.

چرا از برند تیک تاک و برگ سبز برای لباس های نوزاد و کودک خود خرید کنیم؟

تمامی لباس های فروشگاه سبزآبی کهسایت رسمی لباس نوزادی آشور است، 100% نخ پنبه و دورو نخ پنبه هستند. پوست نوزاد، لطیف و حساس بوده و از این رو جنس لباس ها نرم، ضد حساسیت و با رنگ های گیاهی تهیه شده اند. برند های تیک تاک و برگ سبز تولید کننده لباس های نوزاد و کودک در ایران هستند که از دهه 70 تاکنون در تولید لباس کودک فعالیت دارند.