فروشگاه اینترنتی سبزآبی، نمایندگی انحصاری فروش اینترنتی لباس نوزاد و کودک برندهای تیک تاک و برگ سبز
خرید لباس نوزادی سفید

خرید لباس نوزادی سفید

  • 1403/02/24
  • 190
خرید لباس نوزادی یکی از موارد واجب هنگام تهیه سیسمونی است. رنگ سفید یکی از بهترین رنگ ها برای لباس نوزادی است.

انواع لباس نوزادی سفید ساده

لباس های نوزادی انواع متنوعی داشته و کاربرد هرکدام متفاوت است. برخی از انواع لباس های نوزادی عبارتنداز:

  • بادی نوزادی
  • سرهمی
  • زیرپوش زیردکمه دار
  • کلاه و پیشبند
  • جوراب و دستکش نوزادی
  • شورت عینکی
  • کیمونو
  • رامپر
  • مانتو
  • شلوار و شلوارک
  • آستین کوتاه و بلند همراه با شلوار

هنگام خرید به جنس لباس نوزادی توجه کنید، به علت اینکه پوست نوزادان حساس و لطیف است باید جنس لباس از پارچه هایی باشد که موجب ایجاد حساسیت نشود، لباس های نخ پنبه بسیار مناسب است. تمامی لباس های نوزادی دو برند تیک تاک و برگ سبز از جنس نخ پنبه هستند. همچنین تمامی لباس های نوزادی را از سایز صفر تهیه نکنید زیرا رشد نوزاد سریع است و لباس ها برای او کوچک و بدون استفاده می شوند.

بهتر است قبل از خرید لباس نوزادی، از جنسیت کودک خود مطلع شوید تا لباس های نوزادی دخترانه یا پسرانه مناسب کودک خود خریداری نمایید، البته می توانید از رنگ ها و طرح هایی که برای هر دو جنسیت مناسب هستند نیز استفاده کنید.

لباس نوزادی سفید برای هر دو جنسیت دختر و پسر مناسب است، شما می توانید لباس نوزادی نخی سفید ساده یا طرح دار را از دو برند معتبر برگ سبز و تیک تاک از فروشگاه اینترنتی سبزآبی تهیه نمایید. در ادامه به معرفی چند مدل از لباس نوزادی سفید دخترانه و پسرانه از دو برند برگ سبز و تیک تاک خواهیم پرداخت.

اگر دنبال لباس نوزاد دخترانه شیک، لباس نوزادی ارزان قیمت ایرانی، لباس نوزادی پسرانه، خرید اینترنتی لباس نوزادی ارزان قیمت، لباس سفید نوزاد دختر، لباس نخی نوزاد پسر، لباس نوزادی، لباس سفید نوزاد دختر، لباس نخی نوزاد پسر، لباس نوزاد دخترانه شیک، لباس نوزادی دخترانه هستی، مقاله رو تا انتها بخون!

لباس نوزاد و کودک دخترانه پسرانه طرح سفید بافت برند برگ سبز

این مدل در دو طرح زیر دکمه دار رکابی از سایز 3-1 در فروشگاه اینترنتی سبزآبی موجود است. شما می توانید این لباس را برای نوزاد و کودک دختر یا پسر خود تهیه نمایید یا حتی برای دوقلو های دختر و پسر خود ست کنید.خرید و قیمت سرهمی نوزادی سفید ساده در این طرح امکان پذیر است.بادی نوزاد 9تا 24ماه رنگ سفید ساده طرح سفید بافت موجود است.جهتمشاهده و خرید لباس سفید طرح سفید بافت کلیککنید.

سفید بافت

لباس نوزاد و کودک دخترانه پسرانه طرح راه راه سفید برند برگ سبز

این مدل از لباس نوزادی سفید با راه راه های افقی است که برای هر دو جنسیت دختر و پسر مناسب است. جنس این لباس ها از نخ پنبه و بسیار با کیفیت است. انواع لباس های نوزادی این طرح شامل: زیردکمه دار رکابی، رکابی، زیردکمه دار کوتاه، زیر دکمه دار بلند، سرهمی، کلاه بندی، شلوارک، آستین بلند و شلوار، آستین کوتاه و شلوار، شورت، کلاه بوقی و دستکش است. برای تهیه این لباس زیبا و لطیف به فروشگاه اینترنتی سبزآبی مراجعه کنید.لباس نوزاد کلاه بندی سفید نیز از جمله تکه های پر کاربرد در لباس نوزادی است.لباس نوزاد پسرانه زمستانی نیاز به زیرپوش دارد که این طرح می تواند بعنوان لباس زیر لباس نوزادی پسرانه مجلسی خود استفاده کنید. جهت مشاهده و خرید لباس سفید طرح راه راه سفید کلیک کنید.

خرس تدی

لباس نوزاد و کودک دخترانه پسرانه طرح خرس تدی سفید برند تیک تاک

اینلباس نوزاد تیک تاک زیبا در دو رده سنی زیر و بالای یک سال در دو مدل آستین بلند و شلوار و آستین کوتاه و شلوار در فروشگاه اینترنتی سبزآبی موجود است. شلوار این طرح، طوسی کم رنگ و آستین بلند و کوتاه آن به رنگ سفید است که در زمینه آن سر خرس تدی به رنگ مشکی کشیده شده است. این مدل از لباس نوزادی نیز برای هر دو جنس دختر و پسر مناسب است.

لباس نوزاد و کودک دخترانه پسرانه طرح دو خرس برند برگ سبز

این مدل نیز برای نوزاد دختر و پسر مناسب است و تمامی لباس های نوزادی از جمله شورت، شلوارک، مانتو، سرهمی، کلاه، آستین بلند و کوتاه همراه با شلوار، زیردکمه دار بلند و کوتاه، رکابی و پیشبند را دارد. لباس ها کاملا سفید است و سر دو خرس در اندازه خیلی کوچک روی آن کشیده شده است. می توانید برای مشاهده این لباس زیبا و اطلاع از قیمت آن به فروشگاه اینترنتی سبز آبی مراجعه کنید. لباس نوزادی سفید ساده بلوز آستین بلند در طرح های لباس نوزادی سفید فروشگاه سبزآبی وجود دارد.

سفید سنجاقک

لباس نوزاد و کودک دخترانه پسرانه طرح سفید سنجاقک برند برگ سبز

یکی دیگر از لباس های نوزادی که در فروشگاه اینترنتی سبزآبی موجود است، طرح زیبا و دوست داشتنی سنجاقک است،لباس نوزاد برگ سبز که لباس های این مدل همگی سفید بوده با گل های ریز رنگی و سنجاقک های زیبا که جذابیت این مدل را دو چندان کرده است. شلوار های این مدل در دو طرح بنفش یک دست و سفید با طرح گل و سنجاقک است. این مدل نیز برای ست کردن دو قلو ها بسیار مناسب است.جهتمشاهده و خرید لباس سفید طرح سفید سنجاقک کلیککنید.

لباس نوزادی سفید

لباس نوزاد و کودک دخترانه پسرانه طرح سفید برند برگ سبز

لباس نوزادی سفید ساده را با طرح سفید برند برگ سبز ببینید. این مدل کاملا سفید و از جنس نخ پنبه است و هیچ گونه حساسیت پوستی برای کودک دلبند شما ایجاد نمی کند. شما می توانید این لباس را که در دو رده ی سنی زیر و بالای یک سال در فروشگاه اینترنتی سبز آبی موجود است برای فرزند خود تهیه کنید.ست لباس سفید نوزاد دختر و پسر در این طرح نیاز شما را برطرف می کند.

خرید لباس نوزادی پسرانه شیک در کنار لباس سفید از نوزادی تا سه سال برای کودک شما ضروری است. لباس سفید می تواند بعنوان زیرپوش مورد استفاده قرارگیرد. همچنین در زیر لباس نوزاد پسرانه زمستانی و دخترانه نیز کاربرد دارد.جهتمشاهده و خرید لباس سفید طرح سفید کلیککنید.