فروشگاه اینترنتی سبزآبی، نمایندگی انحصاری فروش اینترنتی لباس نوزاد و کودک برندهای تیک تاک و برگ سبز
مرکز خرید لباس کودک و نوزاد در تهران و برخی شهرها

مرکز خرید لباس کودک و نوزاد در تهران و برخی شهرها

  • 1399/09/15
  • 3780
یکی از دغدغه های اصلی مامان ها خرید لباس کودک و نوزاد دلبندشون است.

برای تهیه یک لباس از لحاظ کیفیت خوب، قیمت مناسب و ظاهر زیبا شاید مجبور باشند چند مرکز خرید رو زیر و رو کنند تا یک لباس نوزاد با طرح زیبا و قیمت مناسب خریداری کنند.
با توجه به شرایط فعلی ویروس کرونا و تعطیلی گروه های مشاغل و همچنین محدودیت زمانی تردد ماشین ها، خرید اینترنتی بهترین گزینه و ساده ترین روش خرید است. می توانید در خانه بمانید و سفارش خود را از سبزآبی تهیه کنید. شاید در تمامی شعب مارک آشور یا برند های تیک تاک و برگ سبز با مدیریت آقای اشور نتوانید همه طرح ها و تکه ها را بررسی، مقایسه و خرید کنید. اما در فروشگاه اینترنتی سبزآبی این امکان خرید آسان برای شما مهیا شده تا در خانه بمانید و به قطع شدن زنجیره کرونا کمک کنید.

ورود به سایت سبزآبی و مشاهده طرح ها


با این حال تیم سبز آبی چند مرکز خرید لباس کودک و سیسمونی در تهران و بعضی شهر ها را در اختیارتان قرار می دهد.

خیابان بهار برج بهار مرکز خرید کودک و سیسمونی

خیابان بهار

بزرگترین مرکز خرید سیسمونی و لباس کودک که سابقه زیادی در تهران داره خیابان بهار جنوبی هست. برند های لباس آشور، تیک تاک برگ سبز نیز در این خیابان شعبه دارند. شما می توانید با مترو در ایستگاه دروازه دولت به راحتی به این خیابان برسید. مسیر اصلی ماشین از خیابان انقلاب، پیچ شمیران، خیابان بهار است.

شعبه خیابان بهار سبزآبی

تهران، خیابان انقلاب، خیابان بهار جنوبى، کوچه یونسى زاده، پلاک 23، واحد 2
برای اطلاع از قیمت خرید عمده با شماره 02176610153 تماس بگیرید.

مشاهده طرح های تخفیف دار لباس نوزادی

خیابان مفتح

خیابان مفتح شمالی حد فاصل خیابان مطهری و هفت تیر یک پاساژ کوچکی که چند مغازه لباس بارداری در آن وجود دارد، هست.
در این چند مغازه می توانید لباس بارداری مجلسی، مانتو مناسب بارداری، لباس اسپرت بارداری و دورهمی، لباس راحتی برای خانه، لباس زیر بارداری و هر چیز دیگری را که برای پوشش دوران بارداری لازم دارید، تهیه کنید. اما لباس نوزاد و کودک در این خیابان پیدا نمی کنید.

پاساژ شاپرک لباس کودک شرق تهران

پاساژ شاپرک

این پاساژ واقع در تهران، بزرگراه رسالت (مسیر غرب به شرق)، بعد از ایستگاه متروی علم و صنعت، نرسیده به بزرگراه باقری است که علاوه بر فروش تخصصی لباس و سیسمونی کودک، مجتمعی تفریحی نیز برای کودکان به حساب می آید. شاپرک اولین مجتمع تخصصی کودک در ایران است که 9 طبقه دارد و از تابستان 95 در راستای رفع تخصصی نیازهای کودکان فعالیت می کند. حضور برندهای برتر کالایی و خدماتی کودک، موقعیت جغرافیایی مناسب و معماری کودکانه، امکان استفاده از برندهای مناسب و دسترسی به یک مجموعه کامل و سیستم مدیریتی و امنیتی هوشمند از جمله مزایایی است که این مرکز خرید از آنها بهره می برد.
پوشاک و کفش کودک، سیسمونی نوزاد، اسباب بازی، نوشت افزار و کتاب کودک، مبلمان و دکوراسیون اتاق بچه، مواد غذایی کودک و... از جمله مواردی هستند که می توانید آن ها را از این مرکز خرید تهیه کنید.

از امکانات موجود در این مرکز خرید می توان به چهار طبقه پارکینگ، اتاق شیردهی مادر و کودک، فودکورت با غذاها و نوشیدنی های سالم، شهربازی مهارتی حرکتی و مکانیکی، مرکز استعدادیابی و تندرستی، باشگاه ورزشی مادر و کودک، فروشگاه زنجیره ای برای انجام خریدهای روزانه، مرکز روانشناسی و آموزشگاه بازیگری کودک اشاره کرد.

خیابان شریعتی تقاطع ضرابخانه

یک فروشگاه بزرگ در سه راه ضرابخانه به اسم نی نی سالن مادر است. در این فروشگاه هم می توانید سیسمونی پیدا کنید هم لباس هم تخت و کمد کودک.

لباس بچه سعادت آباد

سعادت آباد

دور میدان کاج در سعادت آباد پاساژ کوچکی به نام سروستان وجود دارد. ساکنین غرب تهران دسترسی راحت تری به این پاساژ برای خرید لباس کودک دارند.

مشاهده طرح های لباس بچگانه یک تا سه سال

بازار تهران

در بازار بزرگ بخشی از همه اصناف در تهران فعالیت دارند. در پاساژ رضا، پاساژ تهرانچی، پاساژ مهتاش و کویتی ها مغازه هایی برای لباس و در داخل بازار اسباب بازی و لوازم جانبی کودک رو می تونید تهیه کنید.

جمهوری

در خیابان ولیعصر تقاطع جمهوری چندین مغازه مناسب لباس کودک و لباس های مجلسی و مهمانی کودک وجود داره که البته تعداد کمتری سرویس کامل سیسمونی نوزادی دارند. پاساژ همایون در کنار شانزه لیزه لباس های مناسب کودک دارد.

عبدل آباد لباس بچه

بازار عبدل آباد

بازار عبدل اباد در جنوب تهران قرار دارد. در بازار عبدل آباد قیمت های ارزان لباس نوزاد و سیسمونی را ارائه می دهد. برای خرید ارزانترین کالسکه و کریر و لباس و … نوزاد می توانید به عبدل آباد سر بزنید. اما باید در نظر داشته باشید که لباس های ارزان لزوما کیفیت کافی برای کودک شما ندارند. آسیب به پوست حساس نوزاد ارزش این ریسک بزرگ را ندارد. اما در مواردی که آسیب به بدن کودک نمیرسد مانند تخت و کالسکه می توانید این بازار را هم بررسی کنید.

فروشگاه آقا بزرگ سیسمونی

فروشگاه آقا بزرگ

فروشگاه آقا بزرگ واقع در خیابان شهید رجایى بعد از بیمارستان هفت تیر نرسیده به باقرشهر بعد از خیابان انبار نفت نیز ارزان فروشی دیگری ست. در این فروشگاه انواع وسایل نوزادی و سیسمونی کودک، لباس بچه گانه، اسباب بازی و سرویس خواب کودک به فروش می رسد و قیمت های مناسب و ارزانتری دارد.

آفتاب لند پاساژ کودک

مرکز خرید آفتاب

سرزمین آفتاب با هدف ایجاد محیطی ایده آل برای کسب و کار، فضای مناسب برای دفاتر اداری، محلی جذاب و زیبا جهت و زیبا جهت خرید و گذراندن اوقات فراغت کودکان و خانواده ها با بالاترین ضرایب امنیتی، بهداشتی، آموزشی و فرهنگی ایجاد گردیده است.
عدم وجود مجموعه تخصصی کودک و نوجوان با شاخص های استاندارد در غرب تهران، طرح ترافیک، شلوغی، جای پارک و … باعث ایجاد این مرکز خرید و تفریحی تخصصی کودک شده است. برند های تیک تاک و برگ سبز نیز در سرزمین آفتاب شعبه رسمی دارند. شعبه تیک تاک و برگ سبز با عنوان فروشگاهی سبزآبی فعالیت دارد. بخش فروش آنلاین سبز آبی نیز همچنان فعال است.

تهران، همت غرب، شهرک گلستان بلوار کاشان، میدان موج
46028876 –46028879 (021)

فروشگاه سبزابی در سرزمین کودک آفتاب SunLand Kid

نمایندگی لباس نوزادی تیک تاک و برگ سبز با مدیریت آقای آشور

  • تهران، خیابان انقلاب، خیابان بهار جنوبى، کوچه یونسى زاده، پلاک 23، واحد 2، فروشگاه آشور

مشاهده طرح های لباس نوزادی دخترانه مشاهده طرح های لباس نوزادی پسرانه

حرف آخر

برند های تیک تاک و برگ سبز، لباس کودک و نوزاد با مدیریت آقای آشور هستند. فروشگاه اینترنتی این دو مارک فروشگاه سبزآبی است. لباس های این فروشگاه اصالت کالا، تنوع محصول و کیفیت مناسب برخوردار است و شما می توانید با خیال آسوده خرید خود را انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر جهت اخذ نمایندگی با شماره 02176610153 تماس بگیرید.